דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים לפני שיפוץ בית? 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1940 פעמים ]

הדירה שלכם ישנה ובלויה והחלטתם לעשות שיפוץ בית בכדי לרענן אותה וליצור לעצמכם איכות חיים חדשה וגבוהה יותר? רוצים למכור נכס או להשכיר אותו והחלטתם לעשות שיפוץ בית במסגרת השבחה? כך או כך, לפני שמתחילים לשבור קירות, להזמין קבלנים ולשלם מזומנים - חשוב לשים פעמיכם על הדגשים הבאים לפני שמתחילים שיפוץ בבית:


    • הגדרת מטרות - השלב הראשון לאחר שמחליטים לעשות שיפוץ הוא להגדיר את מטרות השיפוץ שלכם. האם זה שיפוץ לצורך ריענון העיצוב והסדר בחדרים? האם זה שיפוץ בית לקראת השבחת הנכס? האם תרצו לעשות שיפוץ קומפלט בכל הבית או להתמקד רק בחדרים מסוימים? המטרות הללו יוגדרו בהתאם לתקציב ולציפיות והשימוש העתידי שלכם בנכס.
    • מחקר אישי על תחום השיפוצים - עולם השיפוצים מורכב ממושגים ומונחים רבים שלא ניתקל בהם בחיי היום-יום, ממגוון התמחויות ובעלי מקצוע שלוקחים חלק בתהליך שיפוץ בית. חשוב מאוד לקרוא קצת על הנושא לפני שנכנסים אליו. המידע הנרחב שתוכלו למצוא באינטרנט יסייע לכם להתמקד בשיפוץ, לדעת מה אתם צריכים ומה לא ולקבל טיפים חשובים על דברים שתוכלו לעשות במו ידיכם, איך להימנע מעובדים חאפרים ולתקצב נכון את הפרויקט שלכם. מעבר לכך תחשפו לתחום חדש שככל שיהיה לכם יותר ידע בו תוכלו למקד את עובדי הפרויקט בהוצאת שיפוץ הבית לפועל בצורה המיטבית, בלי שחלילה ירמו אתכם או יעשו עליכם סיבוב.
    • תקציב - לאחר שקראתם קצת על תחום השיפוצים וודאי נתקלתם במחירוני שיפוצים למיניהם ותוכלו להגדיר תקציב הגיוני לשיפוץ הבית. עשו השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים שונים, בדקו את מחירי עבודות האינסטלציה, החשמל, הגבס וכל תחום בעולם השיפוצים בכדי לקבוע בעצמכם מתי המחיר זול מדי ומתי הוא יקר מדי. 
    • שירותי פיקוח ויעוץ שיפוצים - גם אם נקרא לעומק באינטרנט על תחום השיפוצים לעולם לא נצליח להקיף את כל המושגים הנוגעים בדבר. כשמקבלים הצעת מחיר מקבלנים רוב הפעמים נתקשה להבין את המינוחים והתמחורים. שירותי פיקוח ויעוץ שיפוצים יכולים לסייע לעשות סדר בבלאגן ולחסוך לכם הרבה כסף בטווח הארוך. יועץ שיפוצים יסייע לכם לכתוב כתב כמויות, להשוות בין הצעות המחיר של הקבלנים, לפקח את תהליך השיפוץ עצמו ולשמש כגורם מתווך בינכם לבין קבלני השיפוצים. כמו מתורגמן בין שפת השיפוצים לשפת העם.
    • אורזים ועוזבים? - חשוב לקחת בחשבון בתכנונים האם תצטרכו לעזוב את הבית בעקבות הרעש והלכלוך וחוסר הנוחות שיווצרו בתקופת השיפוצים בבית. אם כך, תצטרכו למצוא מקום לשהות בו טרם יתחילו השיפוצים.
    • עדכון השכנים והסביבה על השיפוץ - רצוי מאוד לעדכם את הסובבים אתכם על השיפוץ המתקרב מתוך נימוס ושגם הם ידעו מה מצפה להם ולכמה זמן.
    • סדר עדיפויות - חשוב להגדיר סדר עדיפות, לפעמים לא נוכל לנהל את ההוצאות כפי שרצינו מלכתחילה בעקבות בלת"מים למיניהם שיתקלו בדרכנו. הגדרת סדר עדיפויות מראש לא ישאיר אותנו מתלבטים ומבולבלים כשנצטרך לוותר על שיפוץ חדר מסוים למשל.

שיפוצים פלוס הוא פורטל שיפוצים ועיצוב פנים מקיף המציע מאמרים וטיפים, פורום מומחים, ערוץ וידאו בתחום השיפוצים ועוד מידע רב. באתר תוכלו למצוא בעלי מקצוע טובים ומומלצים - גם קבלני שיפוצים וגם מעצבי פנים ואדריכלים:www.shiplus.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב